تدریس نرم افزارهای کاربردی مهندسی

تدریس اتوکد، فتوشاپ، کورل دراو، تری دی مکس، راینو، رویت، متلب، اس پی اس اس

تدریس نرم افزارهای کاربردی مهندسی

تدریس اتوکد، فتوشاپ، کورل دراو، تری دی مکس، راینو، رویت، متلب، اس پی اس اس

  • ۰
  • ۰


زمانی‌که درمورد بزرگترین مشکل پرسیده می‌شود، ۲۷% حرفه‌ای‌های خلاق می‌گویند آن‌ها زمان کافی برای خلاقیت ندارند. این کمبود وقت به این معنی است که شما نیاز به افزایش سرعت کار دارید. یک روش برای اینکه جریان‌کاری‌تان را سرعت ببخشید، تقویت ابزار کاری اصلی‌تان با پلاگین‌ها یا افزونه های فتوشاپ است. در این پست قصد داریم ۹ تا از بهترین افزونه های فتوشاپ را برای شما که حرفه ای و خلاق هستید معرفی کنیم.

ادوب فتوشاپ پلاگین‌ها را پشتیبانی می‌کند، و به شما این فرصت را می‌دهد تا ویژگی‌های کارآمدتری را اضافه کنید که به شما کمک می‌کند در مصرف وقت و انرژی صرفه‌جویی کنید. نگاهی به فهرستی می‌اندازیم که ۱۰ پلاگین‌های برتر رایگان و پولی ادوب فتوشاپ را معرفی می‌کند و این پلاگین‌ها برای هر نوع ابتکاری مفید اند.

۱-پلاگین Save Panel

Save Panel ، همان‌طورکه از نامش پیداست، پلاگینی است که فرایند ذخیره‌سازی پوشه‌یتان را آسان می‌کند. دارای دسته‌ای از ویژگی‌هایی‌ست که به شما کمک می‌کند پوشه‌ی موردنظر، ابعاد تصویر، نوع پوشه، نام پوشه، و ظاهر تصویر را شخصی‌سازی کنید. با پنل ذخیره، شما می‌توانید پوشه‌هایتان را با کاربرد تنظیمات دلبخواه‌ به آسانی فشاردادن دکمه‌ها ذخیره کنید.

قیمت:‌رایگان

۲-پلاگین Pixel Dropr

ادامه بهترین پلاگین های فتوشاپ

  • ۹۷/۰۱/۱۱
  • میلاد ناظمی