تدریس نرم افزارهای کاربردی مهندسی

تدریس اتوکد، فتوشاپ، کورل دراو، تری دی مکس، راینو، رویت، متلب، اس پی اس اس

تدریس نرم افزارهای کاربردی مهندسی

تدریس اتوکد، فتوشاپ، کورل دراو، تری دی مکس، راینو، رویت، متلب، اس پی اس اس

  • ۰
  • ۰

اما افرادی هم هستند که وقت برای شان ارزشمند تر است و بدنبال یادگیری اصولی و حرفه ای تر نرم افزار فتوشاپ می باشند.  تجربه ۹ ساله بنده در استفاده از نرم افزار فتوشاپ به شما می گوید، بهترین راهکار یادگیری نرم افزارهای مختلف (نه فقط Photoshop) استفاده از نرم افزارها و بسته های آموزشی استاندارد و علمی بصورت خودآموز است.

شما هیچ نیازی به کلاس یا کتاب های مختلف ندارید. کتاب هایی که فقط یک سری متن هستند. کافی است آنها را با نرم افزار و فیلم های آموزشی مقایسه کنید. فیلم هایی که ده ها بار می توانید مرور کنید، محیط جذابی دارند و یادگیری شما در آنها کاملا پایدار می باشد. ۴ تا از بهترین بسته های آموزش نرم افزار فتوشاپ در ایران با زبان فارسی، در حال حاضر به شرح زیر هستند (طبق پرس و جو از اساتید این نرم افزار، تجربه شخصی و رای و نظر کاربران آماتور و حرفه ای).

۱- ۱۴ ساعت آموزش جادوی فتوشاپ (پک ۱ و ۲)

جادوی فتوشاپ پک دوم آموزش جادوی فتوشاپ پک اول

این بسته آموزشی در حال حاضر یکی از بهترین بسته هایی است که با کار بر روی بیش از ۵۰ اثر مختلف، بصورت کاملا کاربردی و تجربی، نرم افزار فتوشاپ را به شما آموزش می دهد. در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش فتوشاپ می باشد که حتی ابزار مورد نیاز را که شما باید جداگانه خریداری کنید، بصورت اورجینال داخل بسته قرار داده است و تمامی فایل های آموزشی را نیز بصورت آماده و لایه باز در خود دارد.

نکته بسیار مهم این که آموزش به زبان فارسی بوده و بصورت ویدیویی و بصورت کاملا اصولی فتوشاپ را به شما آموزش می دهد.

معرفی ۴ تا از بهترین و جدیدترین بسته های آموزش نرم افزار فتوشاپ (زبان فارسی)

  • ۹۶/۰۹/۱۳
  • میلاد ناظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی