تدریس نرم افزارهای کاربردی مهندسی

تدریس اتوکد، فتوشاپ، کورل دراو، تری دی مکس، راینو، رویت، متلب، اس پی اس اس

تدریس نرم افزارهای کاربردی مهندسی

تدریس اتوکد، فتوشاپ، کورل دراو، تری دی مکس، راینو، رویت، متلب، اس پی اس اس

  • ۰
  • ۰

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم.


نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی محصول GSRI است یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای شرکت ESRI می باشد.

PASDA

سایت دسترسی اطلاعات قضائی پنیسیلوانیا دارای چند بخش آموزشی نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی است که از سطح ابتدایی تا پیشرفته متفاوت است ، برخی از موارد آموزشی مقدمه ای بر نرم افزار GIS است ، مقدمه ای بر جدول ها و …. از طریق وب سایت می توانند اطلاعات را دانلود کنند.


اکثر موارد آموزشی ، روی نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی هستند ، همه موارد آموزشی به صورت تصویری به خوبی نوشته شده اند.


GISTUTOR.COM

این وب سایت حدود ۱۸ پست در مورد آموزش جی آی اس دارد که به خوبی نوشته شده اند و از گرافیک و تصویر به وفور برای یادگیری بهتر نرم افزار استفاده شده است.


کتابخانه های MIT

موسسه تکنولوژی ماساچوست دارای چند موضوع آموزشی در مورد نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی است ، موارد آموزشی شامل اطلاعات مختلف در مورد بررسی های جغرافیایی در این سامانه هستند، مباحث آموزشی به صورت فایل های PDF یا فایل های ویدئویی ارائه می شوند.


KnowGIS

KnowGIS یک وب سایت تجاری است و برای ویدئوهای آموزشی آن باید هزینه تقبل کنید، کیفیت ویدئوها بالا است ، برخی ویدئوها رایگان هستند و در کانال های یوتیوب یافت می شوند، این وب سایت توسط Global Positions LLC کنترل می شود که یک شرکت نقشه کشی پایه گذاری شده در سال ۱۹۹۷ است.

وب سایت های یادگیری نرم افزار آرک جی آی اس

  • ۹۶/۰۹/۲۱
  • میلاد ناظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی